Jippi!!!!!

Förra veckan ringde grävaren och sa att dem börjar denna veckan o gräva. Gud vad lyckliga glada nyheter! En vecka innan liksom..kan inte bli bättre!! Idag åkte jag ut på tomten med mamma, syster och två små knattar. Både mamma o syster sa att läget är kanon o lugnt o fint område. Känns så bra. När vi åkte ut dit så stod Tobbes schakt där och planerade hur han ska gräva. Så nu är dem igång..känns kanon!

Dum som jag var glömde jag ta en bild för att lägga upp. Men Hoppas Daniel gör det idag. Han kommer åka ut dit varje dag.. :)

Så nu är det igång.. är så glad!

Kram från Mig


Kommentarer
Postat av: Gina Magnusson

Vilken rolig blogg... Det kommer blir kanon.... är så glad för eran skull kramar...

2011-08-08 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0