Övervåningen

Jag jobbar inom skolans värld och träffade en kollega igår o kom på att en skola som jag samarbetar med har utbildningar/program målare och byggprogrammet. Skolan vill gärna ha praktik platser där dem får tapetsera, måla, bygga osv. Då kom jag på att dem kan ju vara hos oss o få göra detta jobbet. Vi får stå för materialet, bensin o nån slant till. Skolan har samma press som firmorna bara det att det tar mycket längre tid. Men det gör ju inget. Dem ville inte måla huset utvändigt eftersom dem riskerar inte att våra elever faller o de förstår jag. Men visst låter det bra... :)

Så vi kommer nappa på idén :)

Nu ska jag slappa framför tv:n!

Ha en bra fortsatt kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0