Om 2 veckor

Nu är det inte många veckor kvar..endast 2 veckor kvar tills dem ska börja gräva! Tråkiga är dock att min semester tar slut. men positiva där är att jag får träffa mina underbara elever igen o där med nya små nyfikna osäkra ettor som ska börja hos oss.

Idag har Daniel o jag ritat in vart alla el uttagen ska sitta och även tv uttagen. Det är inte lätt o veta hur man ska ha det och om det duger sen när allt står på plats.. man kanske skulle ha haft 5 cm närmare dit eller dit..*suck* Men det blir bra.. :)

I tisdags var två utav Daniels vänner ute o titta på tomten, dem tycker det ska bli så bra o kanon läge. Kan inte bli bättre. Kul när folk runt omkring oss gillar läget.

Vi pratade även om utomhusbelysningen vart o hur den ska vara..det är inte lätt men så kul o få planera o tänka ut varför den inte ksulle finnas där o varför det ska finnas där. Vi vill givetvis att huset ska lysas upp på rätt o fint sätt från vägen på kvällarna/vintertiden. Även som vi vill att det ska vara praktisk när vi ska bygga altan o kunna ha utomhusbelysning när man sitter där på kvällen.

Vi längtar enormt kan jag säga!
Snart är vi där..
Önskar er en trevlig helg o kväll!

Kram från oss... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0