Det är trevligt...

...det är så kul med många läsare och kommentarer! Fortsätt :)
Nu längtar jag efter huset enormt, bara få inreda o pyssla o njuta. Men snart är jag där.

Googlar på olika möbler, inrednings gardiner, anslagstavlor, pallar, speglar.. man sprutar med idéer men jag får lugna ner mig och gömma plånboken tills jag flyttar in.
Nu är det snart jul och jag vill inreda med massa julpynt men får vänta till nästa år lugnt.

På fredag åker jag till Stockholm men kan inte lova att jag inte shoppar nåt, en o annat komemr säkert slinka ner i min shopping påse.
Ska försöka inte få påssjukan..iallafall tills det är botligt :)

Nä, nu ska jag spela lite spel på iphonen!

Natti natt!!

/Mitta


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej



Har ni fått ett mer bestämt inflyttningsdatum eller vilken vecka som det beräknas vara klart? Lyxigt med ett helt eget dressingroom Mitta =).



Kram

2011-11-26 @ 07:40:37
Postat av: Mitta

Dem ar sagt 6 februari ska vi kunna flytta in. Men vet inte ens om de går. Takpannorna är inte ens klara liksom. Ja eller hur :) bygger man sitt drömhus så ska man ha dressingroom :) allt färdigt hos er?



Kraaam mitta

2011-11-26 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0